Monday, June 20, 2011

reunion.......

17hb 6 2011....pantai irama bachok......
bbq ayam...

selepas lapan tahun membawa haluan masing2....akhirnya kami sepakat untuk memilih tarikh 17/6/2011 sbgai tarikh perjumpaan kami......lapan tahun xjumpa...apa agak2nya yg dh berlaku????
well,ada yg dah kawen,.,,ada yg dh ada anak....aku,blum masuk 20 lg,...blum hbs lg diploma jd nk ada isteri or ank tu memang lambat lg lh......
kembali kpd tajuk kita...Reunion.....
bagi aku.,..best lh jugak reunion tu sbb kami xkumpul duit n xbincang elok2...just ckp nk sponsor apa n gtaw tarikh serta tempat je...tp walaupun mcm tu....tetap kena tnya gak sbb hati ni xtenang....sehari sebelum reunion tu....aku mesej lh kwn aku...tnya dia blh jumpa x nk tnya sal reunion...
bila aku jumpa dia....rupa2nya ada lg benda yg xselesai...nasib baik aku tnya......
pada hari reunion......aku smpai je...aku pun tgk muka masing2...mak oi!!!! ada yg berubah n ada yg langsung xberubah....yg pasti aku berubah lh.....

entah nape....aku jd xtaw nk ckp pe...sbb masa tu lelaki 3 org je yg selebihnya p'puan....(hero biasa masuk lambat) ...aku ni plak masa sek rendah..memang lh baik sbb xkwn sgt ngan budak p'puan pastu suka ponteng sek...lglh aku xknl org...hahhaha.......

aku ngan kawan aku yusof,mula start bakar arang untuk bakar ayam nanti.....tngan aku hitam sperti baju aku....sbr je lh.....yg lain ramai2 duk tgk,duk ambik gmbr n duk borak2...separuh masa kedua..aku mula minum air...pastu aku plak yg duk borak ngan org lain....yg sakitnya....ada kawan aku sorg ni....time aku jumpa dia ngan aku je...dia boleh je bercakap...tp time ramai org..langsung xkn ckp ngan aku....asyik aku yg nk kena tegur....nasib baik kawan,kalu x aku selam dlm laut kat blkng tu...

apa2 pun,thanks buat semua kwn2 kerana berikn kerjasama untuk menjayakn reunion ni....insyaAllah ada rezeki kita buat lg........
seminggu lg aku akn berangkat ke penang....semoga ketemu lg sahabat2 semua.......


gmbar aku yg dpn skali....sbelah kanan.....tp waktu tu aku pakai baju hitam....sbbkn aku kena ambik gambar waktu ni...jd aku xde dlm gmbr ni....bila fikir2 mana aci kn....so,aku pun editlh,,,letak gmbr aku kat situ bersama teman2....... 
  

2 comments:

  1. dia pon nak jgak tuh ,, hak3 ,, reunion kwn skola rendah yew ?

    ReplyDelete